aaa

5 Ocak 2012 Perşembe

The Lord of The Rings: Conquest İnceleme

Tür:Aksiyon
Platform:PC,XBox360,DS,PS3
Grafik:100/83
Ses:100/85
Oynanış:100/88
Yapım:EA Games
GENEL:100/50

Yüzüklerin Efendisi film serisini duymayan yoktur,varsada ayıp etmiştir.Muazzam LOTR üçlemesini defalarca seyretmeme rağmen hiç bıkmadan usanmadan kendini tekrar tekrar izleten bir film üçlemesi olması yönüyle sıkılmadan şimdi bile tekrar izlerim.Ancak gel gelelim ki oyunları hakkında aynı başarıdan söz etmek mümkün değil,tıpkı Harry Potter oyun serisi gibi LOTR oyunlarıda vasatı aşamıyor malesef.

Conquest oyununa başlarken beklentim çok büyüktü.İnternetten araştırdığım kadarıyla ve gördüğüm resimler dolayısıyla gerçekten oyunu ilk açtığımda büyük bir heyecanla açtım ve Yüzüklerin Efendisi dünyasına girmek için tam olarak şartlanmıştım diyebilirim.Lakin oyuna başlamamla beraber 5 dakika içerisinde oyunun mantığını çözüp ne kadar tekdüze olduğunu kavradım.Oyunda film ve kitap serisinin efsane savaşlarında buluyoruz kendimizi ancak bu savaşları birbirine bağlayan adam gibi aravideolar malesef yok.Aravideolar filmden görüntüler eşliğinde bir hikaye anlatıcı tarafından anlatılarak gösteriliyor ki bu bence kötü bir durum ben kendi aravideolarını yapmalarını tercih ederdim.Her büyük savaş öncesi bizden nasıl bir asker olmamızı istediğimizi soruyor.İster kılıç ister ok ya da büyücü olarak savaşlara katılabiliyorsunuz ve savaşın ortalarına doğru sizden kahraman olup olmak istemediğinizi soruyor.Evet diye cevap verirseniz o bölüme özgü kahraman olabiliyorsunuz,Gandalf ya da Faramir gibi.Malesef savaş atmosferi yok denecek kadar az ve oyun içi seslerinde pek başarılı olduğu söylenemez.Devamlı farenin sol tuşuna basarak adam öldürmek belli bir zaman sonra sıkıcı olmaya başlıyor...

Şimdiye kadar oynadığım LOTR oyunları arasında en başarılısı Return of The King oyunuydu.Bu Conquest oyunuyla ona yakın bir tarz benimsenmiş olsada şahsen ben Return of the King varken bu oyunun yüzüne dahi bakmam.Grafik olarak "eh işte" diyebileceğim yapım malesef vasatı geçemiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder