aaa

3 Ocak 2012 Salı

Lovely Complex İnceleme

Favori Karakterlerim:Koizumi Risa
Tür:Komedi,Okul,Romantizm
Bölüm Sayısı:24
Not:10/10


2007 yılında gösterime giren Lovely Complex animesi için kelimeler kifayetsiz,diyecek hiçbir şey bulamıyorum çünkü kendi dalında tek ve rakipsiz bir anime olarak görüyorum.Beni bu anime kadar güldüren,eğlendiren,hüzünlendiren ve bunların hepsini bazen aynı bölüm içinde dahi yapmayı başarabilen başka bir anime daha görmedim göreceğimide pek sanmıyorum.

Risa yaşıtlarına göre oldukça uzun boylu olan bir kızdır,Ootani ise oldukça kısa bir erkektir.Animenin ismindeki complex olayıda burdan geliyor olsa gerek.Risa ve Ootani tüm gün birbirleriyle uğraşan,dalga geçen ve bunu yaparlarkende tüm sınıfa komedi malzemesi olan ve komedi ikilisi olan iki öğrencilerdir.Risa ve Ootani hoşlandıkları kişileri birbirlerine ayarlamak için anlaşırlar ve komedi serüveni başlar.Beraber bir havuz partisi veren grup,bu sırada da yine Risa ve Ootani arasındaki çekişmeye dahil olurlar.Ancak bu anlaşmaları istedikleri gibi sonuçlanmaz ve her ikiside reddedilirler.Ancak bu durum onları bir şekilde birbirine bağlar ve zamanla farkederler ki birlikteyken gerçekten de iyi vakit geçiriyorlardır.Gerçi bunu Risa farkediyor ama Ootani durumdan hala habersiz.Risa'nın Ootani'ye karşı tutumu animenin ilerleyen bölümlerinde oldukça değişiyor ve ilginç bir aşk hikayesine tanık oluyoruz.

Risa şimdiye kadar gördüğüm en komik anime karakteridir bunu tereddütsüz olarak söyleyebiliyorum,rakip olarak ne Onizuka ne de Golden Boy'dan Kintaro,Risa ile boy ölçüşemez,gerçekten de fiziki anlamda da boy ölçüşemezler (: Bu anime benim için hep özel kalacak ve unutmayacağım animeler arasına girmiştir kesinlikle ve herkesin izlemesini tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder