aaa

3 Ocak 2012 Salı

Blade İnceleme

Favori Karakterlerim:Blade,Makoto
Tür:Aksiyon
Bölüm Sayısı:12
Not:10/7


2011 yılında yayınlanan Marvel-Madhouse işbirliği sonunda doğan son Marvel animesinin önceki yapımlara kıyasla oldukça başarılı olduğunu rahatça söyleyebilirim.Açıkçası yine vasat bir marvel animesi beklerken Blade beni ters köşeye yatırdı desem yeridir.

Önceki yapımlar Iron-man,Wolverine ve X-Men her üçüde malesef başarılı animeler değillerdi ve en az beklentimin olduğu Blade animesi bu diğer üçünden ayrılarak ve beni şaşırtarak dördü arasında en iyi anime olmayı başardı benim açımdan.Anime klasik filmlerindeki başlangıç ile başlıyor,Blade kendini "gündüzgezen" olarak tanıtıyor ve ilerleyen bölümlerde Blade'in geçmişine giderek nasıl bir vampir avcısı olduğunu öğreniyoruz.Blade filmlerini izleyenlerin çok yakından tanıdığı Frost adlı karakter animemizde Blade'in başdüşmanı ve ona karşı savaşıyor.Blade,vampir avı sırasında Makoto adlı bir kızla tanışıyor ve bundan sonra partner olup beraber vampirleri avlıyorlar.Frost'un amacı Blade'in kanını ele geçirerek tıpkı Blade gibi bir "gündüzgezen" olabilmek bu amaçla onun kan örneğini almayı amaçlıyor.Blade ise annesinin intikamını alabilmek için Frost'un peşinde...

Blade film serisini defalarca izlemiş biri olarak büyük bir hayranı olduğumu söylemem gerek,animesini de diğer yapımlara kıyasla kötü bulmadığını söylemiştim ancak yinede daha iyi olabilirdi diye düşünmeden edemiyorum.Frost'un karakter modellemesi filmdekinin tamamen zıttı desem yeridir,bu yüzden Frost'a alışmakta biraz güçlük çektim.Ancak Wolverine serisindeki gibi Blade'e bir bayan partner verme düşüncesi güzel olmuş diyebilirim.Savaş sahneleri oldukça basit ve anime boyunca Blade'ün üç farklı kılıç tekniğini görebiliyoruz ancak seri,akışkan bir dövüş sahnesi arıyorsanız öyle bir şey beklemeyin.Sonuç olarak izlenebilir bir yapım olarak eğer illa Marvel animesi izlemek istiyorsanız ben Blade'i izleyin derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder