aaa

11 Aralık 2011 Pazar

Worms Reloaded İnceleme

Tür:Strateji
Platform:PC
Grafik:100/40
Ses:100/95
Oynanış:100/94
Yapım:Team 17
GENEL:100/90

Worms serisinin son oyunu olan Worms Reloaded 2010 yılında piyasaya sürüldü.Worms serisi grafik namına bir şey içermesede içerdiği yükse dozda eğlence sebebiyle büyük bir hayran kitlesine sahip olmuş bir oyun serisidir ki bunu sonuna kadar hakediyor.Şahsen ben şimdiye kadar Worms Armageddon ve Worms World Party oyunlarını oynadım ve çok beğendim.Bu çıkan son oyun Reloaded'da önceki oyunlarından pek farklı olmasada ufak tefek eklemelerle yine aynı şekilde worms efsanesini devam ettiren başarılı bir yapım olmuş.1995 yılından beri süregelen Worms oyunları belli bir konu ya da görsel bakımdan harika efekt ya da grafik içermesede çoğu oyunsever tarafından bilinen ve oynanan bir yapımdır ki bu da onun başarısını gösteriyor zaten.Worms Reloaded oyununda 35 bölümlük bir "Campaign" modu hazırlanmış.Öncelikle 4 tane solucandan oluşan takımımızı kuruyoruz ve isimlerini koyup,mezar taşlarını,şapkalarını,kıyafetlerini vs. belirliyoruz solucanlarımızın ve daha sonra bu oluşturduğumuz takımla beraber bölümleri oynamaya başlıyoruz.İlk bölümler gayet basit olmasına karşın ilerleyen bölümler oldukça zor.Ayrıca bazı bulmaca bölümleride içeriyor Reloaded oyunu,şöyleki elimizdeki kısıtlı cephane ile çıkış portalına ulaşmaya çalışıyoruz ya da kısıtlı zamanda jetpack ya da ona benzer araçlarla yine çıkış portalına ulaşmaya çalışıyoruz.Ben 35 bölümün 30 bölümünü felan bitirdim,ama oyun aşırı zor gelince baktım oyundan keyif almak yerine daha fazla strese giriyorum bıraktım oynamayı.Özellikle multiplayer olarak oynanırsa çok daha fazla keyifli olabilir çünkü sonuçta karşınızdaki yapay zeka olunca sizden daha az akıllı olup,özellikle bomba fırlatma gibi becerileride sizden kat kat iyi olunca oyun dengeleri biraz şaşabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder