aaa

11 Aralık 2011 Pazar

Lamune İnceleme

Favori Karakterlerim:Suzuka
Tür:Romantizm,Drama
Bölüm Sayısı:12 + 5 SPECIALS
Not:10/4


2005 yılına ait Lamune animesi tamamen günlük hayatta karşılaşabileceğimiz olaylardan kurulmuş,normal hatta fazla normal olan bir animedir ki bu durum bu aşırı normallik yüzünden izlerken benim canımı epey bi sıkmıştır.

Konusundan bahsetmek gerekirse gayet normal.Diyeceksiniz nedir bu normal,normal anlatta biraz bilgi sahibi olalım...Tamam anlatayım...Nanami ve Kenji çok küçük yaşlarda tanışmışlar ve evlerininde karşılıklı olması sebebiyle tüm günlerini beraber geçirip büyümüşlerdir ancaaaak bu büyüme Kenji açısından -çok olmasada- normal bir büyüme olsada yani hem beyin hem de fiziki açıdan gelişen Kenji'nin aksine Nanami adlı kız karakterimiz fiziki anlamda büyümesine rağmen beyin anlamında pek bir gelişme gösterememiştir.Eşşek kadar adam olmuş olan Kenji'ye hala Ken-chan diye hitap etmektedir ki o kulak tırmalayan uyuz sesi hala kulaklarımda.Anlayacağınız üzere Nanami aptal bir kızdır.Böyle aptal karakterlere hiç tahammülüm yok birde aptal olan karakter kız olursa 2 kat daha sinir oluyorum ama neyse biraz kişisel görüşlerimi bir kenarı bırakıp konudan bahsedeyim.Kenji ve Nanami beraber büyüyüp tüm günlerini beraber geçirmişlerdir ve küçük bir kasabada yaşıyorlardır.Bölümlerin çoğu okula gidiş-geliş ya da Nanami'nin çiftliğine gidiş-geliş olarak yolda geçen konuşmalardan geçiyor,yani epeeey bir normal yaşantı izliyoruz.Birde Kenji'nin külüstür bir motorsikleti var onu tamir etmeye çalışıyor birkaç bölümde burdan gidiyor.Dikkat ederseniz konunun içeriğine dair adam gibi bişey söyleyemedim çünkü yok.Böyle aşırı normal bir yaşantıyı izliyoruz ve Nanami'nin gerzekliğine katlanıyoruz.Yine kaptırdım kendimi galiba...

Animenin 12 bölümden oluşması Allah'ın bir lütfu olsa gerek.Bu 12 bölümüde yatmadan önce sırf uykum gelsin diye açıp izledim ve bu konuda gayetde etkili olduğunu söyleyebilirim.Biraz fazla eleştirdim belki ama benim seyir zevkime nerdeyse hiç hitap etmediğini söyleyebilirim.5 bölümden oluşan özel bölümlerse 12 bölümün özeti gibi bir şey,yani ekstradan farklı bir konu mevcut değil ve zaten bu bölümler beş dakikayı geçmiyor.Normal bir yaşantı izlemek isterseniz buyrun izleyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder