aaa

16 Ağustos 2012 Perşembe

School Days Hq İnceleme

Tür:Visual Novel
Platform:PC,PS2,PSP
Grafik:100/-
Ses:100/90
Oynanış:100/-
Yapım:Overflow - Sekai Project
GENEL:100/88

School Days animesinin ünlü oyunu School Days Hq,animedeki karakterlerin çoğunu içeriyor.Oyun bize Makoto olarak oynama şansı tanıyor ve oyun boyunca yapacağımız seçimler oyunun gidişatını etkiliyor.Seçimlerimize göre ya Kotonoha'ya ya da Sekai'ye yakınlaşıyoruz ve oyunun sonunda da 20 küsür farklı sondan birini izliyoruz.School Days animesini izleyipte Makoto'ya uyuz olan animeseverler bu sefer kendisini Makoto yerine koyarak seçim şansı yapabilirler ama ben bu oyundan anladım ki gerçektende Makoto'nun da işi hiç kolay değilmiş.İş çığırından çıktıktan sonra iki psikopat kız ile uğraşmak gerçekten çok zor iş.Hangisine yaklaşırsanız yaklaşın diğeri hiç akla mantığa gelmeyecek yollara başvurarak sizi kazanmaya çalışıyor.Tabi bir erkek olarak kızların sizin için kapışması güzel bir şey ama seçimlerinizde kararlı olmazsanız oyunun sonunda büyük bir trajedi ile karşılaşabilirsiniz.School Days animesini seneler önce izlemiştim ancak karakterleri ve konusunu daha dün izlemiş gibi hatırlıyordum ve bu oyununda ingilizceye çevrilmesini dört gözle bekliyordum ve sonunda oynama fırsatı buldum.Animesini sevenlerin kaçırmaması gereken bir oyun diye düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder