aaa

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Dirt 3 İnceleme

Tür:Yarış
Platform:Xbox360,PC,PS3
Grafik:100/85
Ses:100/82
Oynanış:100/75
Yapım:Codemasters
GENEL:100/70

2011 yılında piyasaya sürülen Dirt 3 oyunu bildiğimiz Colin McRae Rally serisinden ayrı değerlendirilemeyecek,onun ürünü olan bir oyun olarak karşımıza çıkıyor.Playstation zamanında beri var olan bir seri olduğundan kökeni oldukça eskiye dayanıyor diyebilirim.

Şahsen ben daha önce bir ralli oyunu oynamadım ve bu benim ilk deneyimim oldu.Sonuç benim tarafımdan hayal kırıklığı oldu.Özellikle oyunun kontrolleri oldukça basit olarak tasarlanmış olmasına rağmen arabanın kontrolünü sağlamak nerdeyse imkansız.Tabi eğer zorluk seviyesini düşürürseniz oyun sizin adınıza fren yapabiliyor ya da dönemeçlere geldiğinizde kendiliğinden yavaşlıyor ve hiç bir kaza yapmadan yarışı tamamlayabiliyorsunuz ama durum böyle oluncada arabayı sizmi sürüyorsunuz yoksa başkasımı belli olmuyor açıkçası.Oyunda yarış kazandıkça puan kazanarak farklı yarışlara katılmaya hak kazanıyoruz ve illa her yarışı birinci olarak bitirme gibi bir sorumluluğumuz yok, yeter ki yeterli puanı alalım ve bir sonraki yarışta yarışabilelim asıl önemli olan amaç bu oyunda.

Need For Speed serisi dışında başka bir araba oyunu ona rakip olarak şu ana kadar çıkmadı.Gerçi Need for Speed'de Underground ve Most Wanted serisinden sonra büyük bir düşüşe geçti ama yinede araba oyunu denildiğinde akla ilk gelen oyun olduğunu söylemek mümkün.Sonuç olarak illa araba yarışı oyunu deneyecekseniz ben yine Need For Speed'den şaşmayın derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder