aaa

13 Ekim 2012 Cumartesi

Nba 2K13 İnceleme

Tür:Spor
Platform:Xbox360,PS3,PC,PSP,Wii
Grafik:100/80
Ses:100/85
Oynanış:100/83
Yapım:2K Sports
GENEL:100/86

Nba oyunlarının rakipsiz yapımcısı 2K Sports bu senenin merakla beklenen oyunun NBA 2K13'ü piyasaya sürdü.2K11 ile yakaladığı mükemmel çıkışı 2K12 ile de sürdürmeyi başaran seri 2K13 oyunu ile daha da geliştirilmiş özellikleriyle tekrar karşımıza çıkıyor.

Oyuna ilk bakışta grafik olarak 2K12 oyunundan çok da farklı olmadığını göreceksiniz.Özellikle 2K11'den 2K12'ye geçerken grafiklerde milat denilecebilecek değişikliklere gidilmişti ve bu oyunda 2K12'nin izinden devam etmiş biçimde karşımıza çıkıyor.Şahsen ben oyuncuların küçülmesi ve renklerin daha soluklaşması ile smaç basmanın zorlaştığı bu yeni oyun tarzını benimseyemedim.Bu yüzdendir ki 2K12 oyununa çok şans vermemiştim ancak 2K11 oyununu tüm yıl boyunca sıkılmadan oynamıştım oysa ki.Ancak bir senelik basketbol arasının üstüne gelen bu oyunu tanımak ve sevmek için bu sefer fırsat buldum.Özellikle My Career modunun çok fazla öne çıktığını söyleyebilirim.Oldukça fazla yenilikle karşımıza çıkan bu modda artık takım başkanı ile birebir görüşmelerde bulunarak istersek koçun yönetim şeklinden istersekte takım arkadaşlarımızdan bahsedebileceğimiz gibi yeni oyuncu takas edilmesini ya da kendimizin takas edilmesini önerebiliyoruz.Her maç sonrası yapılan basın toplantıları ve bu şekilde birebir etkileşim olayı sayesinde gerçekten kendinizi karakterinizle özdeşleştirebiliyorsunuz.Gerçekten My Career modu üzerinde köklü değişiklikler yapılmış durumda karşımıza çıkıyor.Ancak diğer modlarda kaydadeğer aşırı bir yenilik yok.Özellikle Association modunda bazı yenilikler/geliştirmeler bekliyordum ama olmamış malesef.Oyunun grafik bakımından gelişmemesi belkide en büyük eksisi diyebilirim.Ünlü basketbolcular Wade,Lebron,Durant dahi yüz olarak hiç benzememiş,bu yüzden grafik bakımından oyunun sınıfta kaldığını söyleyebilirim.

Nba 2K oyunları her zaman güzel müziklere sahip olmuştur bu oyuında ise bir adım daha ileri giderek prodüktörlük görevini komple ABD rapçisi Jay-Z'ye devretmişler.Oyunda gerçekten güzel müzikler var ancak rap tarzı müzikten hoşlanmayanların hoşuna gideceğini sanmıyorum.Oynanabilirlik açısından ise 2K12'ye göre daha fazla gelişmiş durumda ancak benim için hala 2K11 oyunu hem oynanabilirlik hemde grafik açısından bir numara durumda.Genel olarak oyun basketbolseverleri tatmin edecek kaliteli bir yapım olmuş.Zaten 2K'dan kötü oyun çıkacağını beklemiyordunuz herhalde..?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder